Dit blog gaat over Google Ads. Lees hier nieuws, tips en andere nuttige informatie over adverteren in Google Ads.

dinsdag 27 maart 2012

Social Media Cases

Afgelopen week kreeg ik de vraag van een marketingdocent of ik nog wat aansprekende social media cases ken. Hij was onderweg naar Finland om daar enkele gastcolleges te geven die onder andere over social media gingen.

Omdat ik de cases toch in een mailtje voor hem klaar had gezet, was het voor mij een kleine moeite om deze ook op mijn blog even onder elkaar te zetten.

Veel kijkplezier!

Het dorpje Obermutten in Zwitserland



Lacta - een chocolademerk uit Griekenland



Zwitsal



IKEA



KLM



Old Spice



Zal binnenkort nog enkele andere aansprekende social media cases op deze pagina zetten. Uiteraard hou ik me aanbevolen voor tips van bekende en vooral onbekendere cases.

Geen opmerkingen: