Oud-collega Klaas Weima heeft het boek "Verdiende Aandacht" uitgebracht. En dit boek is een absolute aanrader!
Klaas geeft in het boek aan hoe je tegenwoordig een merk kunt bouwen. Dit doet hij aan de hand van maar liefst 50 interviews met visionairs. In "Verdiende Aandacht" komen verder tientallen interessante cases naar voren. Zo bevat het boek onder andere cases van Nijntje, KLM en Philips.
Bij het boek is ook een handige checklist uitgebracht die fungeert als een reisplanner op weg van sociale media.
Het boek "Verdiende Aandacht" is onder andere verkrijgbaar via Managementboek.nl. Wie meer wil weten over het boek aan terecht op de site die hiervoor speciaal in het leven is geroepen.
Ik bewonder Klaas enorm omdat hij strategisch ijzersterk is. Bovendien schrijft hij geen boeken omdat hij zo nodig een extra inkomstenbron zoekt, maar omdat hij echt iets te vertellen heeft. Heb de afgelopen jaren veel slechte, nietszeggende boeken gelezen over Social Media, maar het boek "Verdiende Aandacht" valt daar zeker niet onder.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten