Dit blog gaat over Google Ads. Lees hier nieuws, tips en andere nuttige informatie over adverteren in Google Ads.

vrijdag 10 augustus 2012

Werken bij Google: de voorwaarden

In mei 2009 ontving ik onderstaand Linkedin-bericht van het Europese Recruitment Team van Google in Parijs.



Erg leuk natuurlijk. Voor menig internet marketeer staat Google immers erg hoog op de ranglijst van aantrekkelijke werkgevers. En andermaal het bewijs dat ze bij Google echt goed kunnen zoeken ;). In een telefoongesprek gaf men mij te kennen een vacature te hebben voor een managementfunctie op de Nederlandse Google AdWords-afdeling in Dublin.

Zeer aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden
Na enkele telefooongesprekken zond een recruiter van Google mij deze zeer aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden (PDF) toe. Deze wil ik jullie niet onthouden. Voordat je op grond hiervan besluit te gaan solliciteren bij Google lijkt het me nog wel even nuttig uit te zoeken in hoeverre de arbeidsvoorwaarden van Google nog actueel zijn. Desondanks veel leesplezier toegewenst!

Ook ontving ik een relocation document (PDF) dat aangeeft hoe Google de verhuizing regelt. Deze video werd destijds gebruikt om de sfeer binnen Google Ireland te schetsen.

Voor de vacatures bij Google kan je hier kijken.

Geen opmerkingen: